Frågor och svar

    Mascot International

    Var kan jag köpa MASCOT-produkter?

    MASCOT:s produkter säljs alltid via en återförsäljare. Allt efter dina behov har MASCOT:s återförsäljare skräddarsydda lösningar som passar dig. Använd sökningen efter återförsäljare för att hitta din närmaste återförsäljare.

    Till privatpersoner eller mindre företag:

    • Köp online på MASCOT® WebShop
    • Använd sökningen efter återförsäljare för att hitta din närmaste återförsäljare. Tryck på fliken ”Köp i butik”. Eftersom inte alla återförsäljare lagerför alla MASCOT-produkter rekommenderar vi att du ringer i förväg.

    25+ anställda i ert företag:

    • Kontakta din närmaste återförsäljare och skräddarsy ert produktsortiment på beställningsplattformen online MASCOT® SmartStore. Läs mer om plattformen här:

      Läs mer

    Stort internationellt företag:

    • Kontakta MASCOT:s Global Key Account-team, som hanterar stora multinationella företag. Läs mer här:

      Läs mer

    Jag är intresserad av att köpa en stor mängd MASCOT-produkter. Var kan jag få ett erbjudande?

    Utnyttja sökningen efter återförsäljare där du kan ”Be om ett erbjudande”. De kommer i samarbete med MASCOT att ge dig ett erbjudande.

    Var hittar jag MASCOT:s kataloger?

    Här finns de senaste MASCOT-katalogerna digitalt:

    Kataloger

    Har du frågor om MASCOT-produkter?

    Letar du efter en specifik produkttyp, färg, certifiering eller kvalitet? När du gör en produktsökning kan du sortera och därmed se vilka möjligheter du har i MASCOT:s sortiment.

    Produktsökning

    Kan jag få extra reflexer, hängfickor eller annat på min MASCOT-produkt?

    Vi erbjuder justeringar i efterhand på standardprodukter och vid större beställningar också kundanpassade lösningar. För mer information kontakta MASCOT eller din närmaste återförsäljare:

    Individuella produktanpassningar

    Jag vill lämna ett klagomål om en produkt, hur ska jag göra?

    Kontakta den återförsäljare där du köpte produkten. Återförsäljaren skickar tillbaka produkten till MASCOT, som värderar den och ersätter den, om det handlar om ett fabrikationsfel. Om du har beställt kläderna via MASCOT® SmartStore ska du kontakta din administratör. Det är viktigt att defekta kläder skickas till MASCOT så att vi kan undersöka dem och rätta till felen i framtiden.

    Hur hittar jag bilder på MASCOT-produkter?

    Du hittar produktbilder i högupplösning, märkesfoton och videor på MASCOT:s medieportal här:

    MASCOT® MediaPortal

    Hur blir jag återförsäljare av MASCOT:s arbetskläder?

    Vi håller alltid utkik efter nya och starka återförsäljare som vill erbjuda MASCOT:s arbetskläder och skyddsskor till sina kunder. Läs om de många fördelarna och vilka plattformar online som MASCOT ställer till förfogande i er försäljning. Kontakta oss med din strategi och vilka av våra plattformar online som kan passa dina kundgrupper.

    Återförsäljare