MASCOT® SmartStore

Har du en eller flera större kunder vars beställningar av arbetskläder du lägger en hel del tid på att hantera varje dag? Då är MASCOT® SmartStore något för er.

MASCOT® SmartStore

MASCOT® SmartStore är ett användarvänligt administrationssystem till beställningar av arbetskläder, som kan ge dig omfattande tidsbesparingar. Du får särskilt utbyte av det genom att använda det till dina kunder med mer än tio användare av arbetskläder, och som beställer varor löpande.

MASCOT® SmartStore - Flow

1 Orderflöde 2 Varuflöde 3 Fakturaflöde

MASCOT:s återförsäljare på plattformen erbjuder för närvarande service till slutanvändarföretag med allt från 10 till 15 000 anställda.

Med bara några få klick kan du upprätta kunderna i MASCOT® SmartStore, och sedan går hela beställningsprocessen i stort sett automatiskt. Som återförsäljare kommer du att vara det viktiga mellanledet för kunden och leverantören – MASCOT tar bara hand om de tidskrävande uppgifterna åt dig.

När du har upprättat kunderna i systemet kan de själva beställa varor direkt från MASCOT:s lager – inklusive logotyptryck och broderi på kläderna. Kunderna bestämmer själva om de vill hämta varorna hos dig eller om de ska skickas direkt till kunden. Faktureringen går som vanligt alltid genom dig.